Ik begin gewoon met het meest recente en wandel zo terug naar het oudste nieuws.
Gister had de TNT een pakketje voor mij afgeleverd bij de buurvrouw en die heb ik vanmorgen om 8 uur bij haar opgehaald (ja sorry, kon niet langer wachten en ik wist dat ze toch wel aangekleed zou zijn)
In het pakje zat de give away die ik bij Sonja gewonnen had, bij het open maken van het doosje kwam er meteen al een heerlijke kaneelgeur op me af.
Moet je nou toch eens kijken hoe mooi Sonja het heeft ingepakt!
Snel mijn camera gepakt, een foto gemaakt en toen kon het uitpak feestje beginnen.
Een geurzakje, een hart, een zakje met een zeepje erin een nostalgische knijper met een mooi kantje erom, een lief kaartje en als extra verrassing een mooi speldenmapje. En al deze spulletjes heeft ze helemaal zelf gemaakt, zo leuk!
Sonja, ontzettend bedankt voor al deze mooie cadeautjes en als mijn arm weer een beetje mee wil werken ga ik ze op mijn slaapkamer een mooi plaatsje geven.
Gister mocht ik op controle in het ziekenhuis.
Eerst mocht ik naar de gipskamer waar ze mijn elleboog onderzochten en omdat ik aangaf dat mijn pols meer pijn deed dan mijn elleboog mocht ik weer naar de röntgenafdeling om zowel een foto van mijn pols als van mijn elleboog te laten maken.
Daarna mocht ik weer terug naar de gipskamer waar ze de foto's beoordeelde.
Over mijn elleboog waren ze zeer tevreden, het bot zat nog keurig op zijn plaats en er waren al nieuwe botcellen zichtbaar maar in mijn pols bleek ook nog een scheurtje te zitten. Fijne hé, daar laten ze je dan een hele week mee lopen Vorige week had ik dat ook al aangegeven en toen vonden ze het niet nodig om daar ook naar te kijken volgens hun was mijn pols alleen gekneusd, nou niet dus.
Maar het goede nieuws was dat ook het breukje in mijn pols goed op elkaar stond en ook daar al nieuwe botcellen te zien waren. Nu heb ik alleen nog een soort steunkous om mijn arm en dat voelt wel lekker eigenlijk.
Oh en de foto hier onder zijn niet mijn vingers hoor, de dame die vorige week mijn elleboog op de foto zette weigerde toen al om ook een foto van mijn pols te maken dus hier zullen ze in het ziekenhuis zeker niet aan mee werken.
Eind vorig jaar bestelde we een nieuwe salontafel bij de saense sjans en we kregen twee weken geleden van José een berichtje dat hij geleverd was dus die hebben we laatst ook even opgehaald. Het is het zelfde model als onze eettafel alleen deze tafel heeft een iets gladder blad.
Onder onze vorige salontafel lag altijd een groot woonkussen voor de katten maar die stond niet meer zo mooi onder deze tafel daarom heb ik daar nu maar een mandje voor ze neergezet.
Dit is haar mini slaapkamertje.
Het raam wat je ziet is een nutteloos geval, daar achter zit namelijk de keuken.












.jpg)



































